Bart Fokkens D66 Amsterdam

Bart Fokkens

Ik ben Bart Fokkens en bij de gemeenteraadsverkiezingen van 3 maart 2010 wil ik graag lijsttrekker worden voor D66 Amsterdam West. Daarbij heb ik de hulp nodig van de D66-leden! Ik ben een echte D66er en wil dat de mensen weer zelf kunnen bepalen hoe zij hun openbare ruimte inrichten. Amsterdammers snakken naar een nieuwe politiek waarin zij minder worden betutteld.

Als D66er vind ik dat wij als burgers creatieve invloed moeten krijgen op de schaarse ruimte in Amsterdam. Ook moeten de potenties van Amsterdam als centrum van cultuur, financiën en diensten onderling beter worden benut. Om met duurzame oplossingen te komen, moet D66 innovatieve netwerken ondersteunen of zelf oprichten.

Voor Amsterdam West betekent dit dat D66 het goede van de huidige opdeling van het gebied in vier kleinere stadsdelen wil behouden. De burgerloketten op de bestaande locaties zouden moeten worden gehandhaafd, zo dicht mogelijk bij de burger. Voor een robuuste aanpak van files en de parkeerproblematiek moet aanleg van parkeergarages onder het Surinameplein en bij de A2 worden overwogen.

Zo zal D66 samen met de burger op een creatieve en innovatieve wijze moeten werken aan oplossingen. Juist door de fusie tussen de stadsdelen Oud-West, De Baarsjes, Bos en Lommer en Westerpark tot Amsterdam West zullen wij daartoe beter in staat zijn. Als D66er wil ik daarom pleiten voor een transparant bestuur met heldere taken en ruime bevoegdheden. D66 moet hierin de functie van bruggenbouwer vervullen tussen de centrale stad en het stadsdeel.

http://www.bartfokkens.nl

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Bart Fokkens D66 Amsterdam

  1. Marten Fokkens

    Succes naamgenoot!
    Als ik in Amsterdam woonde zou ik je steunen!
    http://www.realsite.weblog.nl

  2. Jan fokkens

    Het lijkt mij een goede zaak dat Bart Fokkens(jawel, mijn broertje) zich hard maakt voor de functie als voorzitter van D66.
    Mijn beleving is dat Bart zich altijd in de lijn van D66 hard heeft gemaakt om daar zijn mening te geven en zal dus, gezien zijn passie in deze,
    uitermate succesvol opereren in het amsterdamse met zijn talloze kleine en grote problemen.
    Bart staat voor zijn zaak.

Leave a Reply

